Devil Dll 64 Bit

Devil DLL 64 Bit: Genel Bakış

Devil DLL 64 bit, oyun geliştiricilerinin 3D grafikler oluşturmak ve işlemek için kullandıkları bir dizi araç ve kitaplıktır. Bu kitaplık, nesnelerin 3D modellerini oluşturmak, bunları dokulamak ve aydınlatmak ve ardından bunları gerçek zamanlı olarak işlemek için kullanılabilir. Devil DLL 64 bit, oyun geliştiricileri arasında popüler bir seçimdir çünkü kullanımı kolaydır ve yüksek kaliteli grafikler üretebilir.

Devil DLL 64 Bit’in Özellikleri

  • 3D grafikler oluşturmak ve işlemek için çok çeşitli araçlar ve kitaplıklar içerir.
  • Nesnelerin 3D modellerini oluşturmak, bunları dokulamak ve aydınlatmak için kullanılabilir.
  • Gerçek zamanlı olarak 3D grafikleri işlemek için kullanılabilir.
  • Kullanımı kolaydır ve yüksek kaliteli grafikler üretebilir.
  • Oyun geliştiricileri arasında popüler bir seçimdir.

Devil DLL 64 Bit’in Kullanımı

Devil DLL 64 bit, C++ programlama dili kullanılarak kullanılabilir. Kitaplığı kullanmak için, öncelikle kitaplığı projenize eklemeniz gerekir. Bunu yapmak için, aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Visual Studio’yu açın.
  2. “Dosya” menüsüne tıklayın ve “Yeni” seçeneğini seçin.
  3. “Proje” iletişim kutusunda, “Visual C++” bölümünden “Boş Proje” seçeneğini seçin.
  4. “Ad” alanına projenizin adını girin.
  5. “Konum” alanına projenizin kaydedileceği konumu girin.
  6. “Tamam” düğmesine tıklayın.
  7. “Proje” menüsüne tıklayın ve “Projeye Ekle” seçeneğini seçin.
  8. “Var Olan Öğeleri Ekle” iletişim kutusunda, “Gözat” düğmesine tıklayın.
  9. Devil DLL 64 bit kitaplığının bulunduğu konuma gidin.
  10. Kitaplığı seçin ve “Aç” düğmesine tıklayın.
  11. “Ekle” düğmesine tıklayın.

Kitaplığı projenize ekledikten sonra, kitaplığı kullanmaya başlayabilirsiniz. Bunu yapmak için, aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

“`

include

“`

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

IDirect3DDevice9* pDevice = ...;

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

ID3DXMesh* pMesh = ...;

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

ID3DXTexture* pTexture = ...;

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

D3DXMATRIX matWorld;

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

D3DXMatrixIdentity(&matWorld);

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

pDevice->SetTransform(D3DTS_WORLD, &matWorld);

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

pDevice->SetTexture(0, pTexture);

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

pDevice->SetStreamSource(0, pMesh, 0, sizeof(Vertex));

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

pDevice->SetFVF(D3DFVF_XYZ | D3DFVF_TEX1);

  1. Projenizin kaynak koduna aşağıdaki satırı ekleyin:

pDevice->DrawPrimitive(D3DPT_TRIANGLELIST, 0, pMesh->GetNumFaces());

Bu adımları izleyerek, Devil DLL 64 bit kitaplığını kullanarak 3D grafikler oluşturabilir ve işleyebilirsiniz.

Devil DLL 64 Bit’in İndirme Linki

Devil DLL 64 Bit İndirme Linki

Devil DLL 64 Bit’in Üretici Firması

AMD

Devil DLL 64 Bit’in Ücretsiz Olup Olmadığı

Ücretsiz

Devil DLL 64 Bit’in Uyumlu İşletim Sistemleri

  • Windows 7
  • Windows 8
  • Windows 10
  • Windows 11

Devil DLL 64 Bit’in Dosya Boyutu

10 MB


Yayımlandı

kategorisi

yazarı: